Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Zamawianie materiałów promocyjnych przez jednostki UJ

W związku z zakończonym przez Dział Zamówień Publicznych UJ postępowaniem przetargowym na dostawę materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego na rok 2022, uprzejmie proszę wszystkie jednostki organizacyjne Uniwersytetu o zamawianie materiałów promocyjnych z logiem UJ WYŁĄCZNIE z poniższych umów ogólnouczelnianych (nie dotyczy Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego).

W ramach danych umów istnieje możliwość zamówienia materiałów promocyjnych z klasycznym logiem Uniwersytetu Jagiellońskiego, jak i materiałów z dodatkowym znakowaniem- wybranym przez jednostkę.

Przy zamawianiu gadżetów z dodatkowym znakowaniem jednostka MA OBOWIĄZEK UMIEŚCIĆ LOGO UJ (możliwy sam herb) NA KAŻDYM ZNAKOWANYM GADŻECIE.

Umowy zostały podzielone w oparciu o rodzaj gadżetów:

  1. Materiały konferencyjne (nr umowy: 7100000109 ),
  2. Gadżety (nr umowy: 7100000107 ),
  3. Tekstylia (nr umowy: 7100000108 ),
  4. Gadżety Premium (nr umowy: 7100000110),
  5. Bluzy uniwersyteckie ​(nr umowy: 7100000111).

WAŻNE: WSZYSTKIE MATERIAŁY PROMOCYJNE Z DOSTĘPNYCH UMÓW W NAZWIE MAJĄ SŁOWO LOGO np. LOGO Blok firmowy A4 PL, LOGO Długopis żelowy IDEO, LOGO Szalik Metro.

Materiały promocyjne z powyższych umów prosimy zamawiać tylko i wyłącznie na wydarzenia promujące Uniwersytet Jagielloński - konferencje, seminaria, nagrody, upominki, materiały do celów promocyjnych itp.

W poszczególnych opisach materiałów uwzględnione są minimalne ilości do zamówienia.

Gadżety są możliwe do zamówienia poprzez system SAP w oparciu o poniższą instrukcję.

  • Zamówienie należy złożyć w formie formularza elektronicznego poprzez Zgłoszenie zapotrzebowania w referencji do kontraktu następnie wybrać rodzaj dokumentu: Zakup z umowy.
  • Po wpisaniu odpowiedniej Dekretacji należy wyszukać odpowiedni materiał korzystając z dwóch możliwych sposobów: po nazwie lub wg dokumentu zaopatrzenia (umowy).
  • Po wybraniu odpowiedniego materiału należy określić ilość do zamówienia, grupę zaopatrzeniową, kod podatku, osobę odpowiedzialną merytorycznie, źródło finansowania oraz adres dostawy.
  • Po zakończeniu uzupełniania potrzebnych informacji należy zapisać zapotrzebowanie.
  • Zamówienie zostaje utworzone automatycznie w systemie SAP oraz wysłane w formie pliku PDF do dostawcy oraz do osoby tworzącej zapotrzebowanie.
  • W momencie dostawy pod wskazany adres, zamawiający ma obowiązek przeliczenia zgodności zamawianego towaru ze złożonym zamówieniem oraz fakturą w ciągu 5 dni roboczych. Wszelkie nieścisłości dotyczące zamówienia należy zgłaszać bezpośrednio do dostawcy.
  • Wraz z dostawą zostaje dostarczona faktura potrzebna do rozliczenia zamówienia w systemie SAP.

Proszę, aby osoby składające zapotrzebowanie na materiały promocyjne z dodatkowym znakowaniem jednostki po złożeniu zamówienia bezpośrednio kontaktowały się z wykonawcą w celu ustalenia wzoru znakowania. Dane do kontaktu są dostępne w podpisanych umowach na stronie DZP oraz w przesłanym komunikacie w podziale na rodzaj materiału.

Link do zgłoszenia zapotrzebowania w referencji do kontraktu na stronie Sapiens:

https://www.sapiens.uj.edu.pl/SAP_Instrukcja_401_Zgloszenie_zapotrzebowania_w_referencji_do_kontraktu

Katalog produktów zawierający zdjęcia poglądowe gadżetów wraz z cenami netto (bez podatku VAT) znajduje się w pliku do pobrania dostępnym poniżej.

KATALOG PRODUKTÓW: MATERIAŁY PROMOCYJNE Z LOGO UJ

KATALOG PRODUKTOW: BLUZY UNIWERSYTECKIE Z LOGO UJ  Uwaga - Bluzy z dodatkowym znakowaniem wydziału są dostepne do zamówienia bezpośrednio przez System SAP- wzór grafiki posiada wykonawca umowy.

Nadal istnieje możliwość zamawiania materiałów promocyjnych oraz konferencyjnych poprzez Stoiska Promocyjne - należy pamiętać jednak, że ilości zamawianych produktów tą ścieżką są ograniczone. Dostępność proszę konsultować bezpośrednio z pracownikami Stoisk Promocyjnych.