W środę 26 października w Auli Collegium Novum odbyło się spotkanie ze studentami i absolwentami UJ zaangażowanymi w kampanie rekrutacyjno-promocyjne UJ w 2015 i 2016 roku.
Celem spotkania było podziękowanie studentom, doktorantom, absolwentom i innym osobom zaangażowanym w akcje promocyjne, za poświęcony czas i wysiłek oraz utrzymanie dalszej owocnej współpracy.
W latach 2015 i 2016 Dział Promocji i Informacji UJ przeprowadził trzy kampanie promocyjne: Kierunek UJ, #Twarze UJ oraz StudiUJ.
Kierunek UJ to kampania promocyjna realizowana w okresie rekrutacji 2015. Jej bohaterami były osoby związane z naszą uczelnią - studenci i absolwenci, których studia na Uniwersytecie Jagiellońskim w znaczący sposób wyznaczyły "kierunek" dalszych losów życia. Specjalnie przygotowane historie na podstawie przeprowadzonych wywiadów i uzyskanych wspomnień wsparte archiwalnymi fotografiami pozwoliły stworzyć krótkie komiksy o naszych bohaterach.
Kampania Kierunek UJ zajęła II miejsce w ogólnopolskim konkursie Genius Universitatis 2016 w kategorii "serwis rekrutacyjny uczelni", przyznane za stworzenie strony internetowej www.kierunek.uj.edu.pl
StudiUJ to kampania promocyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego realizowana w okresie rekrutacji 2016. Jednym z założeń akcji była odpowiedź na pytanie: Jak studiowanie na UJ pomaga pasji stać się życiowym celem.
Strona kampanii: www.studiuj.uj.edu.pl
Twarze UJ to kampania promocyjna UJ realizowana od kwietnia do lipca 2016 roku. Akcja miała na celu wzmocnienie działań rekrutacyjnych poprzez serię wywiadów, zdjęć i filmów ukazujących studia, pasję i styl życia studentów UJ. W kampanii wzięło udział 31 osób.
Strona: www.uj.edu.pl/studenci/TWARZE-UJ