W lutym 2021 roku rozpoczęła się kampania promocyjno-rekrutacyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego skierowana do maturzystów. Celem kampanii było przekonanie młodych osób i pokazanie im, że wybór Uniwersytetu Jagiellońskiego to najlepsza z możliwych decyzji.
Kampania realizowana była pod hasłem “Uniwersytet to LUDZIE” i była to kontynuacja ubiegłorocznej kampanii. W tym roku kampania skupiła się na 16 wydziałach UJ. Przez 5 miesięcy na grupie na FB Rekrutacja na UJ, na Instagramie @misjaUJ oraz www.misja.uj.edu.pl publikowane były materiały promocyjno-informacyjne, a każdy tydzień był poświęcony jednemu z wydziałów UJ. Podczas „Tygodnia z Wydziałem” publikowane były infografiki o wydziałach, kierunkach studiów, studenckie filmy o studiowaniu na UJ, historie absolwentów oraz wykłady w formie podcastu.
W tym celu stworzone zostało oficjalne konto Uniwersytetu Jagiellońskiego na Spotify, a podcast nosi nazwę „Przystanek #misjaUJ”. Na tę chwilę opublikowanych zostało już 27 odcinków, w których naukowcy z Uniwersytetu Jagiellońskiego przygotowali wykłady popularnonaukowe z różnych dziedzin nauki. Lista wszystkich odcinków znajduje się również na stronie misja.uj.edu.pl/podcasty/
W sumie podczas akcji „Tydzień z Wydziałem” opublikowano 48 infografik, 17 odcinków podcastu oraz 15 studenckich filmów.
Niezmiennie poprzez media społecznościowe przekazywane były informacje o terminach rekrutacji, wymaganych dokumentach, przeprowadzone zostało również Q&A z Działem Rekrutacji na Studia.
Kampania „Uniwersytet to LUDZIE” pokazuje, że niezależnie od tego, czy jesteśmy studentami, absolwentami, wykładowcami czy pracownikami administracyjnymi – razem tworzymy społeczność Uniwersytetu Jagiellońskiego.