Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Targi edukacyjne w Polsce i za granicą - wiosna 2017

Targi edukacyjne w Polsce i za granicą - wiosna 2017

Podobnie jak w latach ubiegłych, przedstawiciele Działu Promocji i Działu Rekrutacji na Studia wzięli udział w wiosennej edycji targów edukacyjnych w Polsce i za granicą.

Targi i wydarzenia towarzyszące zostały zorganizowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Fundację Edukacyjną „Perspektywy”.

Obecni na targach pracownicy udzielali informacji o zasadach kwalifikacji, harmonogramie rekrutacji, sposobie rekrutacji na studia, przywilejach oferowanych olimpijczykom i konkursowiczom oraz wiele innych praktycznych informacji dotyczących studiowania.

W Polsce odwiedziliśmy następujące miasta: Warszawa, Rzeszów, Katowice, Nowy Targ, Oświęcim.

Mieliśmy także okazję reprezentować Uniwersytet w takich krajach jak: Litwa (międzynarodowe targi edukacyjne „Studijos” w Wilnie 2-4 lutego), Białoruś (międzynarodowe targi edukacyjne „Obrazovanie i kariera” 16-18 lutego), Ukraina (międzynarodowe targi edukacyjne „Osvita ta kariera” w Kijowie i Lwowie, które miały miejsce w kwietniu), Uzbekistan oraz Kazachstan (międzynarodowe targi edukacyjne „Education and Career Expo” w Taszkencie i „Kazakhstan International Exibition Education and Career” w Ałmaty na przełomie marca i kwietnia). W ramach wydarzeń towarzyszących mieliśmy możliwość spotkania się z przedstawicielami lokalnych uczelni i polskich placówek dyplomatycznych w poszczególnych krajach. Celem spotkań było omówienie możliwości rozwoju współpracy w zakresie wymiany studenckiej i kadry akademickiej oraz realizowania wspólnych projektów badawczych.

Udział w targach edukacyjnych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), rozwijanie współpracy z uczelniami z całego świata, wymiany studenckie, aktywność w mediach społecznościowych oraz na portalach edukacyjnych, to najważniejsze elementy strategii promocyjnej Uniwersytetu. Dzięki temu UJ buduje pozytywny wizerunek na edukacyjnym rynku. Działania te prowadzą do zwiększenia zainteresowania ofertą Uniwersytetu, co z kolei powoduje wzrost liczby studentów i internacjonalizację uczelni.