W związku z zakończonym przez Dział Zamówień Publicznych UJ postępowaniem przetargowym na dostawę materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego na rok 2023, uprzejmie proszę wszystkie jednostki organizacyjne Uniwersytetu o zamawianie materiałów promocyjnych z logiem UJ WYŁĄCZNIE z poniższych umów ogólnouczelnianych (nie dotyczy Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego).
W ramach danych umów istnieje możliwość zamówienia materiałów promocyjnych z klasycznym logiem Uniwersytetu Jagiellońskiego, jak i materiałów z dodatkowym znakowaniem - wybranym przez jednostkę.
Przy zamawianiu gadżetów z dodatkowym znakowaniem jednostka MA OBOWIĄZEK UMIEŚCIĆ LOGO UJ (możliwy sam herb) NA KAŻDYM ZNAKOWANYM GADŻECIE.
Umowy zostały podzielone w oparciu o rodzaj gadżetów. Katalog produktów zawierający zdjęcia poglądowe gadżetów wraz z cenami netto (bez podatku VAT) znajduje się w pliku do pobrania dostępnym przy każdej umowie.
- Materiały konferencyjne (nr umowy: 7100000152) - umowa zakończona
- Gadżety (nr umowy: 7100000155) - umowa zakończona
- Bluzy uniwersyteckie (nr umowy: 7100000149) - KATALOG BLUZY
WAŻNE: WSZYSTKIE MATERIAŁY PROMOCYJNE Z DOSTĘPNYCH UMÓW W NAZWIE MAJĄ SŁOWO LOGO np. LOGO Blok firmowy A4 PL, LOGO Długopis Kosmos IDEO, LOGO Bluza Kangurka.
Materiały promocyjne z powyższych umów prosimy zamawiać tylko i wyłącznie na wydarzenia promujące Uniwersytet Jagielloński - konferencje, seminaria, nagrody, upominki, materiały do celów promocyjnych itp.
W poszczególnych opisach materiałów uwzględnione są minimalne ilości do zamówienia.
Termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych.
Gadżety są możliwe do zamówienia poprzez system SAP w oparciu o poniższą instrukcję.
- Zamówienie należy złożyć w formie formularza elektronicznego poprzez Zgłoszenie zapotrzebowania w referencji do kontraktu następnie wybrać rodzaj dokumentu: Zakup z umowy.
- Po wpisaniu odpowiedniej Dekretacji należy wyszukać odpowiedni materiał korzystając z dwóch możliwych sposobów: po nazwie lub wg dokumentu zaopatrzenia (umowy).
- Po wybraniu odpowiedniego materiału należy określić ilość do zamówienia, grupę zaopatrzeniową, kod podatku, osobę odpowiedzialną merytorycznie, źródło finansowania oraz adres dostawy.
- Po zakończeniu uzupełniania potrzebnych informacji należy zapisać zapotrzebowanie.
- Zamówienie zostaje utworzone automatycznie w systemie SAP oraz wysłane w formie pliku PDF do dostawcy oraz do osoby tworzącej zapotrzebowanie.
- W momencie dostawy pod wskazany adres, zamawiający ma obowiązek przeliczenia zgodności zamawianego towaru ze złożonym zamówieniem oraz fakturą w ciągu 5 dni roboczych. Wszelkie nieścisłości dotyczące zamówienia należy zgłaszać bezpośrednio do dostawcy.
- Wraz z dostawą zostaje dostarczona faktura potrzebna do rozliczenia zamówienia w systemie SAP.
Proszę, aby osoby składające zapotrzebowanie na materiały promocyjne z dodatkowym znakowaniem jednostki po złożeniu zamówienia bezpośrednio kontaktowały się z wykonawcą w celu ustalenia wzoru znakowania. Dane do kontaktu są dostępne w podpisanych umowach na stronie DZP.
Link do zgłoszenia zapotrzebowania w referencji do kontraktu na stronie Sapiens:
Nadal istnieje możliwość zamawiania materiałów promocyjnych oraz konferencyjnych poprzez Stoiska Promocyjne - należy pamiętać jednak, że ilości zamawianych produktów tą ścieżką są ograniczone. Dostępność proszę konsultować bezpośrednio z pracownikami Stoisk Promocyjnych.