Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kampania promocyjno-rekrutacyjna 2020 – UNIWERSYTET TO LUDZIE

Kampania promocyjno-rekrutacyjna 2020 – UNIWERSYTET TO LUDZIE

W maju 2020 roku Uniwersytet Jagielloński rozpoczął kampanię promocyjno-rekrutacyjną skierowaną do maturzystów. Celem kampanii było przekonanie młodych osób, że wybór Uniwersytetu Jagiellońskiego, to najlepsza z możliwych decyzji.

Kampania, realizowana była pod hasłem “Uniwersytet to LUDZIE”, koncentrowała się w wokół przedstawicieli społeczności akademickiej: studentów, doktorantów, pracowników naukowych oraz pracowników administracji uniwersyteckiej. Niepowtarzalne historie związane ze studiami i z pracą na najstarszej uczelni w Polsce przekonują, że Uniwersytet Jagielloński to doskonałe połączenie tradycji i nowoczesności oraz niezbity dowód na to, że uniwersytet tworzą wyjątkowi ludzie.

W ramach kampanii rozwijana była, dedykowana przyszłym studentom, strona internetowa www.misja.uj.edu.pl, ułatwiająca znalezienie informacji o kierunkach studiów i zasadach rekrutacji, prezentująca sylwetki osób biorących udział w kampanii „Uniwersytet to ludzie”, a także przygotowane przez pracowników i naukowców UJ, komentarze do matur 2020. 

Głównym medium społecznościowym wykorzystywanym w kampanii promocyjno-rekrutacyjnej pozostał profil @misjaUJ na Instagramie, na którym m.in. były prowadzone spotkania live ze studentami i pracownikami UJ.

Dzięki założonej na Facebooku grupie Rekrutacja na UJ, Uniwersytet pomagał m.in. rozwiać wątpliwości dotyczące rejestracji i rekrutacji, warunków przyjęcia na studia, informował o działających kierunkach i wiele innych.

Wsparciem dla kampanii był także oficjalny kanał UJ na YouTubie, na którym pojawiły się filmy z kampanii oraz wydarzeń studenckich.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron