W pierwszej połowie 2019 roku pracownicy Działu Promocji promowali ofertę edukacyjną Uniwersytetu Jagiellońskiego w Gruzji, Rosji i na Ukrainie.
Na międzynarodowych targach edukacyjnych nie maleje zainteresowanie polskimi uczelniami. Na stoisku Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (Ready, Study, Go! Poland) w Tbilisi oraz stoiskach Fundacji Edukacyjnej Perspektywy (Study in Poland) w Moskwie, Lwowie i Kijowie licznie przybyli uczniowie szkół średnich mogli uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące studiowania na UJ. Coraz większą popularnością wśród potencjalnych kandydatów cieszą się studia w języku angielskim. Nasza uczelnia wciąż wyróżnia się różnorodną ofertą edukacyjną i wysokim poziomem nauczania, co sprawia, że uczniowie oraz ich rodzice chętnie odwiedzają nasze stoiska.
Kolejne międzynarodowe targi edukacyjne odbędą się jesienią i wtedy również nie zabraknie naszej obecności.